موارد ضروری :
ارائه خدمات گارانتی فقط با در دسترس داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود.
هزینه ارسال قطعه / دستگاه معیوب به مرکز خدمات به عهده خریدار است.
با توجه به تحول سریع در تولید قطعات، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز محاسبه خواهد شد.
موارد ابطال گارانتی :
1. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
2. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
3. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
4.تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی و وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز
5. مخدوش نمودن کارت گارانتی
6. عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی
7. هزینه های مرتبط با خرابی های ناشی از نصب هر گونه نرم افزار یا برنامه که توسط شرکت ساروین تایید نشده باشند.
8. هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت ساروین
9. اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز
10. تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه
خدمات :
محصولات دارای گارانتی، تا 12 ماه پس از استقرار سیستم، شامل خدمات گارانتی می شوند.
در صورت وجود شرایط گارانتی، قطعات آسیب دیده به صورت رایگان تعمیر یا تعویض خواهند شد.
تا 36 ماه پس از اتمام گارانتی، محصولات از طرف مجموعه ساروین دارای خدمات پس از فروش با دریافت هزینه هستند.
تشخیص شمول یا عدم شمول گارانتی به عهده کارشناسان مجموعه ساروین خواهد بود.